Вітаю Вас, Гість
На даний момент учні гімназії успішно працюють над проектами:
 

 

  • "Міксіке"  – світнє онлайн середовище надає можливість вчителям, учням і батькам створювати та використовувати  власні  навчальні онлайн матеріали, а також використовувати онлайн- колекцію навчальних  матеріалів, яку спільними зусиллями створили педагоги-учасники проекту. Також   освітнє онлайн середовище Міксіке дозволяє організовувати та проводити навчальні змагання серед учнів школи,   між учнями різних шкіл області або країни, а також між школами різних країн Європи. З 1994 року Міксіке працює в Естонії та інших європейських країнах, бере участь в освітніх проектах Европейського Союзу. У 2011 року розпочалась співпраця Міксіке з Україною за підтримки  Arengukoostöö Programm (Estonian Development Cooperation) Міністерства закордонних справ Естонії .

 

  • "Зелений бум" це гімназійна газета, що існує  як довгостроковий проект  і втілює у життя основні принципи особистісно зорієнтованого навчання. Проект має на меті забезпечення права кожної дитини на вільне висловлювання, творчу діяльність та вдосконалення писемного мовлення  шляхом створення і редагування текстів, проведення занять редколегії, оновлення та поширення гімназійної газети. Проект  забезпечує умови для розвитку і самореалізації кожної особистості …Створити газету підлітків не важко. Важко її зберегти й удосконалювати. Але нам це вдається!!!

 

  • Молоді люди набувають навичок, які їм потрібні для успішної діяльності в умовах конкуренції у ХХІ столітті. Конкретні навички, формування яких передбачено програмою, досягаються виключно елементами проектного підходу. Курс "Компютерні технології для місцевої спільноти” розрахований на 17 двогодинних занять. Останні шість—це робота над соціальним проектом. Всі проекти, над якими працювали гімназисти, були повязані з вирішенням проблем нашої спільноти (класу, гімназії тощо). Це сприяло формуванню в учнів навичок критичного мислення та розвитку навичок співпраці в команді. Зокрема, це проекти:

    • "Довкілля";
    • "Допоможи гімназії";
    • "Шкідливість куріння".

 

  • "Алгоритми навколо нас". Традиційно вважається, що програмування — це складно, і не кожен може бути програмістом. Так, програмістом може бути (і буде) не кожен, але програмувати — просто. При вивченні теми «Алгоритми» учні одного з трьох 7-их класів працювали над дослідницьким проектом «Алгоритми в нашому житті і навколо нас».  Діти обєдналися в групи по двоє учнів. Кожна група досліджувала існування алгоритмів у повсякденному житті  (в кабінетах гімназії, на вулицях міста, в магазинах, у себе вдома) та створювала науково-дослідницьке портфоліо, до якого увійшли матеріали, зібрані з різних джерел, алгоритми "з життя” писані мовою блок-схем, інформаційні бюлетені, які інформували про досягнення гімназистів в сфері програмування, електронна презентація, яка демонструвала сам проект.
 
  • "Виший дівчино сорочку". Учні 6-8-х класів гімназії працювали над проектом: "Виший, дівчино, сорочку”. Робота над проектом розпочалась з відвідування музею О.Бачинської. Учні ознайомились з біографією відомої діячки Стрийщини, з умовами її проживання, з її етнографічною діяльністю.  Наступним етапом була зустріч з науковим працівником музею, яка представила дівчатам зразки з колекції О.Бачинської, які вона зібрала і передала у фонди Стрийського музею "Верховина”. Учні мали можливість оглянути їх, побачити відмінність і спорідненість кольорів вишивки різних місцевостей нашого краю, розпізнати техніки вишивання. На третьому етапі проекту гімназистки мали завдання розпитати своїх бабусь та дідусів про свій родовід і вибрати орнамент, який належав до їхньої місцевості. Таким чином дівчата мали нагоду вивчити своє родове дерево і відтворити у вишивці орнаменти своїх предків. Заключний етап—виставка учнівських робіт у виставковому залі меморіального комплексу.

 

  • "Круті вітаміни, або як виглядати на 1000 доларів". Учні 10-го класу гімназії вирішили провести дослідження на тему "Як виглядати на мільйон доларів." тому, що вважали її надзвичайно актуальною саме сьогодні. Харчування забезпечує організм енергією необхідною для процесів життєдіяльності. Неправильне харчування призводить до багатьох захворювань. Отже гімназисти вирішили навчитись визначати свій добовий раціон та дізнатися які продукти є корисними, а які ні.  В ході дослідження даної теми "народилася” web-сторінка, яка ознайомила її відвідувачів, що таке вітаміни та як визначати вміст вітамінів у продуктах. Відвідувачі web-сторінки матимуть змогу навчитись складати свій добовий раціон.